mikä on ostajan vuosi 2024?

Ostajan vuosi 2024 -kampanja tarjoaa sekä yrityksen ostajalle että ostajaa tukevalle taholle tietoa ja työkaluja ostamisen tueksi.

Ostajan vuosi 2024 -konsepti lanseerataan, sillä yrityskaupoissa ja sukupolvenvaihdoksissa on havaittu kohtaanto-ongelma. Myyjät ja ostajat eivät kohtaa tarpeeksi. Myytäviä kohteita on, mutta ostajien löytäminen on haaste. Tämän kampanjan tarkoitus on auttaa organisaatioita löytämään ostajia, tuoda tunnetuksi ostamiseen liittyviä tekijöitä sekä herätellä yleisesti yritysostoteeman äärelle.

ReStartup tarkoittaa uudelleen käynnistystä tai uudelleen aloitusta. Yrittäjäksi ryhtyminen yritysoston avulla on turvallinen, tuottava ja kannattava tapa.

digitaaliset rekrytyökalut

Digitaalinen rekrytointikampanja on kustannustehokas tapa saada näkyvyyttä niin kunnille kuin myytäville yrityksille. Kampanjaa voi levittää sosiaalisen median kanavissa ja kunta (tai kunnat, mikäli kampanja toteutetaan yhteistyössä) voivat saada näkyvyyttä omille verkkosivustoilleen, sekä mahdollisuuden tavoittaa alueesta kiinnostuneita yrittäjiä, yrityksestä kiinnostuneita tai vaikka paluumuutosta haaveilevia.

koulutustarjotin

Oppilaitosten osallistuminen ostajien löytämiseen on erityisen tärkeää. Yrittäjäksi yritysostolla on mahdollisuus, joka täytyy huomioida yrittäjäkasvatuksessa. Oppilaitoksilla on tarjontaa, josta voi ottaa oppia ja integroida omakseen! Tutustu oppilaitosten tarjontaan tarkemmin alta.

webinaareja liittyen yritysostoon